2/1

Nytt år, nya tag!

Nyår blev en succé, blev mycket trevligt!

Började med att jag och Daniel drog till Emilie där vi åt middag, drack drinkar och umgicks vi tre. När klockan började närma sig 24.00 började vi ta oss mot torget för att fira 12-slaget där. Vi hann dock inte fram till torget i tid så jag och Daniel kysstes någonstans på vägen men det spelar ju ingen roll fick fira mitt nya år med dem jag ville. Efter torget drog vi in på pluto eftersom att de flesta vi kände var där, hade kul och ja på nyår får det bli lite för mycket. Vi drog ut från krogen runt halv 3, konstigt nog eftersom dem stänger klockan 2 men vi var kvar in i det sista. Efter det drog vi hem till Emilie ett tag sedan fick jag och Daniel ingen taxi hem så vi gick från stan hem till honom. Det var dock inte så farligt.. det enda dryga var att Daniel skulle stanna och prata med mig varannan meter och om jag blev galen..

Idag ska blir det gymmet med emilie och sedan hem till antingen Daniel eller mig för mys med tacos osv..

tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0