1/10

Blev gymmet ikväll som sagt, gick oerhört bra. Jag känner att träning är min passion just för tillfället, finns det något bättre? Jo en sak och det är ju att vara med min man eftersom det är och alltid kommer vara prio 1. Men träning är min prio 2, jag älskar mitt nya nyttiga liv. Visst självklart så kommer jag äta onyttigt men inte mer än en dag i veckan och då kanske inte chips, godis och mc donalds till exempel. Utan då väljer jag något av det och sen kanske inte ett kg godis eller en hel chipspåse utan i lagom mängd. 

Nu har jag och Daniel sett på en annan del av köping och nu är det dags för massa criminal minds så vi hörs i morgon. tack tack!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0