10/1

Kollade precis på ett avsnitt av criminal minds, det sjuka är att jag och Daniel anser ju att det är våran serie eftersom det är vad vi kollar på 24/7 sen nu i avsnittet vi såg så kommer våran låt?hur sjukt är inte det? att just våran låt kommer i våran serie? ja jag tycker att det är lite sjukt iaf.

Nu blir det att sätta på sig träningskläderna och sedan dra till gymmet för ett tufft pass, haha. Jag kunde bara inte skippa att träna idag, det gick bara inte. Det är lite jobbigt att känna att jag måste träna varje dag för att inte känna mig som ett fetto. Men jaja det släpper väl det också med tiden får man hoppas.. För övrigt så har jag gått ner 2 kg på en vecka det är inte dåligt det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0