9/2

Jobbet gick bra idag trivs hur bra som helst, love it juuuust love it!! 
 
Daniel hämtade mig när jag slutade klockan 12.00 och vi åkte då och fixade lite saker som jag var tvungen att fixa med skatt osv.. Sedan så åkte vi hem till honom han fixade lite med sin garderob och sedan så tog vi det bara lugnt. Kan man ha de böttre än oss? Vi har även pratat en hel del idag och vi är helt överens, och stackars!

" Du är så mogen och alla andra så omogna och bla bla bla, allvarligt snacka om att smutskasta sig själv." Du snackar så sjukt mycket skit, sakerna du säger allvarligt VÄX UPP? Jag skiter fullständigt i vad du säger om mig för jag vet att det bara är avundsjuka men snacka fan inte om personerna i min omgivning som jag älskar och bryr mig om för alltså jag blir galen.. jag vet ALLT du sagt och det har bara börjat gumman.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0