8/2

Första dagen på gideonsberg idag, gick väldigt bra och jag trivs oerhört bra. Kommer jobba där mån - fre och sköna tider 4 timmar om dagen. Hade dock hellre jobbat några heldagar och sedan varit ledig men det blir bra ändå.

Gick lite på stan efter jobbet och köpte en tröja till min man eftersom jag älskar honom så mycket, jag är ju bara för snäll. Nu ska vi lägga oss i sängen och mysa trots att klockan bara är 15.00, men vad gör man inte när man är trött?

Och lilla gumman skyll dig själv, man ska tänka på vad man säger och till vem. Det är allt jag har att säga för tillfället. Du trodde det var över nu va? men sorry det har precis börjat för våran del. Du äcklar allvarligt oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0