8/2

Blev ju inte mycket bloggande i helgen eftersom det inte fanns tid helt enkelt. Så tänkte att jag sammanfattar den lite nu..

Fredag- Sista dagen på introduktionskursen, skönt! Åkte sedan hem och efter någon timme eller två så kom Daniel till mig vi tog det lugnt och mös. Sedan så åt vi middag hemma hos mig blev spicy, yummi. Efter det så åkte vi hem till Daniels pappa och spenderade kvällen där. Vi gjorde en massa bus medan Daniel och hans pappa satt och kollade på typ skidor eller något sånt tråkigt. Visst så gillar jag sporter men fan inte såna sporter. Sedan så såg jag och Daniel på film och mös innan vi somna. 

Lördag-  Då tapetserade daniel med sin farfar i hans pappas rum så jag och filli hittade på en massa bus även denna dag, och om vi hade kul haha. Sedan så åkte jag och Daniel hem till mig och gjorde oss lite i ordning sedan blev det middag hemma hos hans farmor och farfar, cosy. Dem är ju bara för goa. Sedan åkte vi hem till Daniels pappa där jag och filli blev jagade av Daniel som hade en sjukt äcklig mask på sig. Vi såg även på melodifestivalen en stund missade dock de 4 första bidragen. Sedan senare på kvällen så spelade jag,daniel filli och deras pappa monopol, jag och filli var dock i lag och självklart att vi köpte shoppingatorna i stockholm. Sedan så gick jag och Daniel och la oss och kolla lite tv tills vi slockna.

Söndag - Gick upp hyffsat tidigt eftersom jag, daniel, Filli och deras pappa skulle på aktion, jag och filli tröttnade dock ganska fort där borta. Vi roade oss med "silvia" bara filli och jag som förstår vad jag menar med det. Vi tog oss till hälla istället för att sitta på aktionen, vi fikade och shoppade lite. Sedan kom Daniel och vi satt oss och pratade skit och sedan tog vi en tur till ikea. Sedan var det dags att åka hem till deras pappa igen där vi åt middag osv. Efter en annan del av köping så åkte jag och Daniel hem till mig eftersom jag skulle lägga mig tidigt medtanke på att det var min första dag på jobbet idag och jag började åtta vilket jag gör i morgon också.

Nu ska jag och Daniel se på outsiders och mysa en massa, vi har pratat lite om framtiden också och den kommer bli bättre än alla andras, haha!

Jag kan även säga att man inte är lyckligare som singel, jag menar jag har redan varit där så kan ju jämföra nu när jag funnit killen i mitt liv. Man är som lyckligast när man hittar killen som älskar en som man älskar den.

( FJORTIS? haha roligast på länge men visst tack då! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0