3/2

Kom hem för ett tag sen, känns skönt att det är onsdag snart helg då med andra ord. Jag menar mer än halva veckan avklarad och fredag räknar jag inte jag menar då är det ju fredag och man har en skön lång helg framför sig.

Just nu dunkar jag musik och sitter och spånar lite på alla hjärtans dag jag har ingen aning om vad vi kommer göra då faktiskt. Jag skulle helst åka bort men det blir väl antagligen inte så. Vi får helt enkelt se vad som händer. Daniel och jag ska iaf göra alla hjärtans dag till en stor dag eftersom den dagen är till för oss kära människor, då man ska visa sin kärlek till varandra, dock så gör vi ju det varje dag men blir ju lite extra när det är just alla hjärtans dag!

Nu blir det iaf att prata med hanna i telefon! tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0