3/2

Andra avenyn börjar alldeles snart, jag, Daniel, Kajsa och Matilda ska mysa till det med en kopp varmchoklad. Jag har börjat gilla AA igen det var en period då jag tyckte det hade blivit dåligt men nu har det gått och blivit bra igen. Är det sant att det här är den sista säsongen? Tråkigt tycker jag för det går ju inga bra program på tv. Topmodel liksom? kan dem lägga ner någon jävla gång. Har hållt på i typ 10 säsonger nu man är ju inte LITE less och Tyra Banks finns det någon mer irriterande person? hon har varit med om allt, hon vet allt och nej fyfan! Det orkar man ju ej med (nu menade jag mest hennes talkshow dock)

Men nu börjar det tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0