3/2

Ligger i soffan och kikar en massa på internet. Bland annat yoga utbildningar är sjukt sugen på att utbilda mig till yogainstruktör vore jävligt roligt att vara det ett tag iaf, men vi får se. Har hittat en utbildning nu, så blir att prata med mamma om pengar osv. Men måste vara säker först så det inte bara är någon impuls sak jag fått för mig. Sen har jag även kollat olika skönhetskliniker och priser på silikontuttar jag vet vad ni alla tänker nu eller iaf de flesta. Men jag ska inte bli någon tuttlisa för det är för det första inte jag och för det andra tycker jag inte det är snyggt heller. Hade tänkt mig ett par bröst i samma stil som Victoria Beckham. Men det dröjer ju iaf ett år innan det blir av minst..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0