28/2

60 års festen igår var hur lyckad som helst. Daniel har sagt till mig flera gånger idag hur kul han tyckte att det var, haha. Kul och typ få se hur sin släkt ser ut var typ 100 pers där så man fick ju träffa alla sysslingar och så. Dock så är typ alla mina sysslingar små, men det är ju hur sött som helst. Jag och min kusin Karin satt och lekte med en av våra sysslingar igår hon var precis som mig när jag var liten hon var helt galen, energisk haha gud vad vi skrattade. Det bjöds på jätte god mat, buffé och en massa annat även vin och drinkar. Jag hade en underbart trevlig kväll igår som sagt. Sen så är man ju tydligen släkt med tjejen från telia reklamen? hon brunetten, hon var där igår kul att man inte vet allt om sin släkt utan att man får reda på en massa med åren. Det var ju självklart dans igår så det blev en massa dans, daniel bjöd upp mormor, hennes syster, mamma osv.. Jag dansade med småkusinerna och sedan familjen och daniel. Så nu har jag och daniel tränat till vårat bröllop haha..

Imorse när jag vaknade så fick jag nya planer för framtiden och jag hoppas verkligen hoppas att det går.. Det blir hem till mamma antingen ikväll eller imorgon och tjata jag måste få. Har googlat, sett på en massa program och jag bara vet att jag skulle klara det. Daniel säger också att jag skulle vara perfekt. Jag vill även betala det här själv så jag måste som bara få mammas tillåtelse eftersom jag fortfarande bor hemma.. Om jag inte får hennes tillåtelse så tvingar jag daniel att vi ska flytta hemifrån så fort som möjligt så jag kan få uppfylla mina nya planer. 
Allt jag säger är bara snudie snudie snudie.. 

Jag är kär och galen, livet kunde inte vara bättre.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0