26/2

En liten sammanfattning av förra helgen och veckan som varit.

Fredag: jobbade på dagen sedan drog jag och daniel iväg till köping för att kika på skinngubben. Ja och vad ska jag säga? det var typ sämst, dem hade kläderna vi hade för 2 månader sen.. Nej det var verkligen ingen hit om jag ska vara ärlig men köping är ju en liten håla så det var ju inte så oväntat slummens slumm förfan.. Så vi drog tillbaka till vässan och shoppade här istället..
På kvällen lagade jag och Daniel mat och det blev mys hela kvällen, en fredag kan inte vara bättre.

Lördag: Blev film och en massa mys med Daniel på dagen och sedan åkte vi och käka på grekiska, riktigt mysigt. Snacka om att bara musiken därinne får en att få världens flashbackar till Rhodos. Jag och Daniel är helt överens om att det blir Grekland i sommar, wonderful!

Söndag: Blev mys hela dagen och hela kvällen med massa filmer och serier.

Måndag: Jobb sedan mys med Daniel.

Tisdag: Jobb sedan mys med Daniel

Onsdag: Jobb sedan träffade jag Denise som jag inte träffat på några veckor. Vi köpte mat på gränden och tog med oss hem till henne och snackade om allt mellan himmel och jord. Daniel plockade upp mig efter sitt jobb och vi åkte då hem till mig och mös.

Torsdag: Jobb sedan träffade jag Denise vi mös hemma hos henne och nathalie var också där. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och tog igen en massa tid som vi missat när vi inte har umgåtts. Vi tog en liten runda på stan också. Daniel plockade upp mig efter jobbet även denna dag och då åkte vi och hämtade ut mina paket på posten med en massa grejer jag beställt och jag är mer än nöjd kan jag säga. När vi kom hem till mig så hade mormor och hennes syster redan kommit ( mormor bor i umeå och hennes syster i skellefteå) så det blev middag och en massa prat.

Fredag: Jobb idag och snart så kommer Daniel och vi ska då åka på stan för han ska klippa sig sen ska vi se om vi hittar nå snyggt att ha på oss i morgon för då vi ska på 60 års fest i enköping. (min mormors brors fru fyller 60)

( Orkar inte skriva mer nu tack å hej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0