17/2

Idag blev det först jobb sedan lite shopping med daniel. Blev inget köping idag för vi orkade helt enkelt inte men det blir förmodligen på fredag. Vi åkte till hälla i stället jag köpte en klänning/tunika bild kommer imorgon. Efter vi varit på hälla åkte vi hem till Daniel där det skulle tvättas så vi begav oss ner till tvättstugan och tvättade. Sedan blev det film, far cry den var faktiskt bra även om jag var tveksam till en början. Nu blir det iaf ett skönt bad och sedan ska vi se på film, human trafficking som jag snackade om för flera månader sen. Jag har visserligen sett den men det är as bra och Daniel ska måste fan se den. Men nu kallar badet, tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0