16/2

Sitter hos Daniel nu och vi ska snart ta ett skönt bad. Dagen började med att jag jobbade vilket går hur bra som helst, jag trivs oerhört bra. Efter jobbet drog jag och Daniel ner på stan och shoppade lite, love it. Fick bli två tröjor är dock sjukt trött på att denna stad aldrig har det jag är ute efter. Skulle köpt en tröja på H&M men självklart fanns den inte så blir kanske att åka till köping imorgon för att se om den finns där. Då tar vi förmodligen en tur på skinngubben också dock suger alltid skinngubben när jag är där, men man kanske kan få ha turen på ens sida denna gång. Slutar halv tolv imorgon så vi åker väl någon gång efter det isf.. Efter vi varit på stan så åkte vi och handlade lite med Daniels mamma, filli va också med. Sedan så blev det att se det nya avsnittet av one tree hill och när det var slut så lagade jag och Daniel tacos, hm är det också våran måltid? japp jag skulle tro de.

Jag är så kär och lycklig, man kan inte göra annat än att älska mitt liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0