15/2

Alla hjärtans dag var underbar, kunde inte ha blivit bättre.. Först blev det shopping sen lagade jag och Daniel middag efter det blev det ett bad och sedan film och mys. Man kan helt enkelt inte vara lyckligare än oss, helt omöjligt. Vi gav självklart varandra presenter Daniel fick: Blommbukett, choklad, Tv-spel, tröja. Själv fick jag en rutig skjorta som jag spanat på hur länge som helst men inte känt att jag haft pengar till men så snäll som min man är den så gick han och köpte den, jag är oerhört tacksam älskling!

Idag har jag jobbat och sedan gjorde jag och Daniel stan, erikslund och hälla. Shopping blev det gillart. Resten av kvällen kommer bestå av en massa mys, love us.

Nu ska jag och Daniel internetshoppa lite tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0