14/2

Alla hjärtans dag idag, och vad gör jag? JO jag sitter och väntar på Daniel hemma hos Daniel eftersom han är och hjälper sin pappa och skottar.. Alla hjärtans dag börjar superbra. Nemen nu skojar jag bara han kommer nog närsomhelst. Det kommer bli en fin dag idag, en jätte fin dag. VI behöver inte ens göra något speciellt bara vi får vara tillsammans så har vi haft våran bästa alla hjärtans dag någonsin. Daniel frågade mig tidigare om vi skulle gå på bio idag men alltså jag har ingen lust med bio eller jag vet inte. Jag vill typ kunna prata när jag vill inte sitta tyst i flera timmar. Men vi får väl se om det blir bio eller vad vi gör. Sedan så har vi även planerat lite annat för mars och det kommer bli fashion kan jag lova.

Nu tänkte jag ta och ta kort på alla nya kläder jag köpte i veckan, har dock vissa hemma hos mig eftersom att jag nu är hos daniel men några har jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0