14/2

Daniel ringde nyss han är på väg hem då blir det ett skönt bad en massa mys och sedan förmodligen hälla eller stan för lite shopping det är så vi vill spendera våran alla hjärtans dag dag, haha! Sen ikväll vet jag inte vad som händer Daniel kanske har tänkt ut något jag vet faktiskt inte. Men som jag sa tidigare så blir dagen så bra den kan bli bara vi är med varandra. Daniel du gör mig lyckligare än någonsin och jag vet att jag kommer känna likadant om 5,10 0ch 60 år, du är bäst! :)

Har lyssnat på en massa gammal musik och hittade denna, love it juuuuuuust love it!


Kommentarer
Postat av: daniel

Jag älskar dig Signe du är bäst. Vi har haft en underbar dag och hela kvällen kommer bli underbar. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är med dig. Jag är så glad att jag hittat någon som jag inte behöver skämmas över och som jag älskar på riktigt love you baby du är bäst :D:D:D<3333

2010-02-14 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0