13/2

Fredagskvällen började med att vi först grattade Denise som fyllde 20 i onsdags. Jag gav henne hennes present och hon blev glad må ni tro, visste väl att den skulle göra henne glad. Hon fick iaf en scrapbook med en massa kort och grejer i, jag hade även klistrat fast kuvert på vissa sidor där det låg lite skämtpresenter. Jag är faktiskt nöjd med den har lagt ner mycket tid på den så tur att den uppskattades. 

Efter vi varit hos Denise drog jag hanna emilie hem till emilie där Daniel, Lars, Jocke, Ida, Kalle, Palle och micke redan hade börjat förkröka lite smått. Det blev en riktigt trevlig förfest med både skratt och tårar (dock inga negativa tårar, bara såna som man får när man är rörd, glädjetårar kanske det heter.)
Vi snackade en massa skit också om vissa personer och ja du toppade den listan lilla gumman, alla tycker du är sjukt ful och fet, haha gillas. 

Runt 12 drog vi till silk där det var paradise hotel kväll, Kristoffer,Stefan, Annelie och sen annelies syrra som jag inte minns namnet på var där från paradise hotel och alla tjejer var som galna. Jag och Daniel prata lite om det och ja tänk att allt en kille behöver göra är att vara med i tv och sen kan han stå och välja och vraka mellan 1000 tals tjejer. Jag kan lova att både Stefan och Kristoffer kunde få ligga med vilken tjej som helst där inne, sjukt jag vet men så är sanningen.

Efter krogen tog jag och Daniel en taxi hem till Daniel och ja för mycket dricka hade det blivit, fyfan vad det känns idag. Min man var även lite skämmig igår,snacka om fyllo.

Idag har jag och Daniel bara klockat film och haft mysigt. Imorgon är det alla hjärtans dag och då kan allt hända ingen som vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0