11/2

Visst blev det shopping idag med. När jag slutade idag så plockade Daniel upp mig och vi for iväg. Och jävlar vad vi handlade.. Kommer upp bilder när jag har tid, ser dock mörkt ut de närmsta dagarna eftersom jag inte kommer ha så mycket tid, men kanske att jag får lite tid över.

Imorgon är det äntligen fredag vilket betyder helg och att jag får äntligen soooova, det är välbehövligt. Imorgon blir det att fira Denise och sedan utgång och man är väl taggad till tusen kan jag tala om.

Förresten så är jag i stortsätt färdig med Denise present, jag är faktiskt nöjd också.. Piller piller..

Nu är det dags för ett bad med min man, det är fyllt så tack å hej. Höres i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0