7/12

Äntligen så har jag bakat klart fick bli lussebullar såna med pärlsocker på, dem blev riktigt bra för att var första gången ( självklart har jag bakat lussebullar förr men aldrig helt själv) så 10 points goes to signe tegermark! Har ett litet problem eller ja STORT problem enligt mig men jag kikade ju som sagt resor tidigare idag och då ingen långresa utan typ en weekend kanske på 4-5 dagar. Men jag hitta inte ett skvatt jag menar vill folk inte resa bort över nyår eller vad är de för fel varför finns de inga resor då? Jag vill verkligen resa bort detta nyår typ spendera de på en fin restaurang i Paris, eller kanske på en bar i london en riktig engelsk bar, ja var som helst kan jag tänka mig att åka bara jag slipper västerås för de suuuuuger! Om jag inte kommer härifrån då tänker jag typ sitta hemma med familjen nej men alltså hur jävla överskattat är inte nyår då? Man slänger ut massa pengar flera 1000 iaf när de gäller mig på kläder, hår, brännan m.m men varför egentligen? Är det de roligaste sättet man kan spendera invigningen av de nya året på? Nej seriöst jag ska vara på resande fot den 31/12 i år! ( visst är nyår då 31/12?) haha ja ni ser ju börjar bli dum i huvudet! Ne om man skulle ta och göra något värt typ städa rummet eller något, nej förresten de tar jag imorgon! Nu ska jag kolla upp vad jag önskar mig i julklapp! Tänkte kanske att jag lägger upp min önskelista här sen :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0