6/12

Jahapp vad kan man skriva idag? Jag gör ju inte så speciellt mycket nu om dagarna och kommer inte göra det på 2 veckor.. Trodde typ de skulle vara lite mysigt men alltså det är helt sjukt vad tråkigt jag har och vilken shopping abstinens jag har.. Ge mig friska lungor nu tack, kanske det ska stå på min önskelista i år? ett par friska lungor?  Nerå men jag vill bara bli frisk men man kan ju som inte göra mer än att äta medicinen och sköta sig vilket betyder, vila vila vila..

Tänkte snart slå på ett avnsitt av greys anatomy de är den serien jag ser just nu började om för någon vecka sen och har inte kommit längre än säsong 2 men har ju 2 veckor till på mig minst.

Har även börjat spåna på Daniels julklapp ser ut som att det kommer bli 2 stycken en är redan beställd och den andra är inte köpt ännu. De kommer bli en glad överraskning för honom tror jag eftersom det är något jag vet han kommer uppskatta. Men den 24 december får ni veta vad jag köpt!

Nu är de dags för greys hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0