6/12.

Ligger i soffan med huvudet i daniels knä och känner mig sådär extra mysig, känner att de är lika bra att passa på medans han ändå är här. Imorgon är han ju på jobbet igen hela låååånga dagen, usch på de säger jag! Känner att jag är extremt trött på att ligga inne skulle vilja åka till gymmet nu och träna i timmar men just ja man fick ju inte träna på en månad pga lunginflammationen! Varför ska alltid jag drabbas och dessutom extra hårt för den lunginflammationen jag har är riktigt rejäl och får svar vilken dag som helst om jag även har blodförgiftning alltså att bakterierna vandrat ut i blodet! De har jag ju haft förut i samband med njurbäckeinflammationen jag hade för typ 2-3 år sedan, livsfarligt! Nu ska jag hel mysa med daniel, bara koncentrera mig på honom hörs imorgon eller nått, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0