5/12

Ja så var man tillbaka på blogg.se känns sjukt bra och nu ska jag verkligen uppdatera min blogg så mycket som jag bara kan, promise! Hänt rätt mycket sedan sist, har till exempel gått och blivit 20 år, och den dagen och kvällen blev precis som jag ville, blev lugnt hemma med familjen, släkten och ja såklart daniel också, vi åt middag, spelade google eyes och skratta tills vi blev blåa i ansikterna. Jag fick superfina presenter också de är ju alltid ett litet plus, av släkten blev det presentkort och pengar så nu e man en ritch bitch, av daniel fick jag en lång svart päls från vila och en tröja från nelly kan lägga upp bilder på de i morgon eller senare ikväll, av familjen fick jag en ny sex and teh city box, spa-set (även presentkort på spaet där jag gymmar), ett till siden bäddset i creme vit färg, lite smått och gott sedan. Fick även min önskade ipaaaaad, som jag förövrigt fullkomligt avgudar!! De måste seriöst vara den bästa tekniska uppfinningen, i totally love it! Det är en ipad wifi-3G 32GB, sjukt nöjd. Fick även min iphone 4 för några veckor sen så nu är jag mer än nöjd! Glad att jag tog tre fungerar helt utmärkt för mig stod mellan de och telia. Till min iphone har jag abonnemanget typ fullkoll eller något man betalar iaf 700 kr i månaden så gör man allt gratis och i love it! Till ipaden tog jag något snabbt 3G abonnemang också de hos tre och fungerar toppen! Ja sen har det inte hänt så mycket mer än att jag blev sjuk på väg hem från stockholm dagen efter min födelsedag. Jag och daniel hade varit där hela dagen och shoppat och sedan på tåget hem började jag må arsle och på kvällen kom febern de slutade med att jag låg med 40 graders feber från lör till tis då de blev ett besök hos husläkaren där jag fick pencilin för luftrörsinfektion. Dagen efter alltså i onsdags hade de blivit sämre så de slutade med att jag och mamma åkte upp till akuten där de visades att jag antingen hade lunginflammation eller att jag fått en propp i lungan så jag blev inlagd, skit hemskt! Nej men var inte så hemskt hamnade i ett eget rum i de nybyggda huset på sjukhuset, hade ett stort badrum med dusch och toalett plus en 40" platt tv, thank you lord for that! Första natten siv jag själv pga att jag lades in så sent så somnade typ direkt när ja la mig i sängen. Men andra natten sov daniel kvar i en fotölj, han gör verkligen allt för mig, jag blev så glad för det är inte så kul att sova med någon varje natt och sen helt plötsligt inte göra det. Men tyckte dock sjukt synd om honom men han valde de ju som sagt själv. Fick iaf komma hem efter 2 nätter och 2 dagar tillbringade på sjukhuset, men nu blir de att ligga inne i minst 2 veckor och äta pencilin, sjukt tråkigt men sant tur att jag har världens bästa man. Skulle dock ha börjat på mitt nya jobb nu men de blir uppskjutet tills jag är frisk! Dags för mys med daniel nu, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0