10/12

Fredag idag vilket brukar betyda att man ska vara glad och ha planer för kvällen men som sagt är sjuk så finns inte så mycket planer jag kan ha mer än att ligga hemma med Daniel och tycka synd om mig själv.. Tur är ju att jag har Daniel iaf annars hade det ju varit ganska värdelöst men vi får ha en sån där riktig myskväll då vi ligger i sängen, ser en bra film och bara myser. Har ju dessutom nya påslakan så har inget emot att tillbringa kvällen i sängen! 

Har inte bloggat på 2 dagar nu tror jag att det är? I onsdags firade vi mamma hela kvällen sen blev det sängen och några avsnitt av Greys anatomy. Igår gjorde jag inte så speciellt mycket men glömde bort att blogga hela enkelt..

Insåg idag när jag städade rummet att jag är en riktig pälsoman, ja det är sant jag älskar pälsar finns de något snyggare? Jag menar hur snyggt är det att luffsa omkring i en jävla vinterjacka, spelar ingen roll om det är en boomerang eller en goose det är fortfarande inte snyggt. Päls is the shit! 
( Skulle dock inte kunna sätta på mig en äkta päls, eller ja på mina goose är det ju de men alltså jag vet inte, beror nog lite på.. Tål att tänkas på.) Kan slänga upp bilder på mina pälsar senare när jag får tid!

Nu är de dags att slå på ett avsnitt av greys, hörs!

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0