6/4

Febern kom tillbaka igår så blev hemma idag. Men nu är jag frisk iaf eller förkylningen är fortfarande inte borta men jag ska till jobbet imorgon iaf. Jag har faktiskt saknat det så det betyder ju att jag trivs, så det är bra.

Imorgon blir det först jobb och sedan så kommer filli hit och då ska vi ha en massa mys. Det kommer bli great. Vi får se vad vi hittar på men en massa kul kommer vi iaf att ha, för det har vi alltid.

Snart kommer Daniel också eftersom han har varit duktig och jobbat idag, då ska vi laga tacos och sedan bada. Sen så ska vi se det nya avsnittet av gossip girl, cant wait. Sedan är väl klockan så mycket så att det är dags att sova.

Kollade massa utbildningar idag, så nu har jag lite mer ställen som verkar intressanta. Men frågan är ju om man ska flytta till sthlm eller pendla? Jobbigt. För isf vill jag ju ha med daniel och det går ju eftersom han redan jobbar i sthlm. Men vi får helt enkelt se.

Min familj är i sälen och hundarna är med så känner mig mycket ensam, en till anledning till varför jag vill köpa en valp. Men det kommer det också. Ska jobba hela sommaren på heltid tror jag det blev så får bli efter sommaren som den kommer isf.

Nu ska jag sätta mig ute på baksidan och dricka mitt chai te och ta en doubi. Ha en mysig kväll för det kommer vi att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0