5/1

Nu blev det precis måndag eftersom klockan är lite över 24.00.

Påsken har varit otroligt mysig, berättar allt imorgon eller något för nu orkar jag inte. Sitter och väntar på att filmen ska vara klar. Jag och Daniel ska nämnligen se på Halloween 2 ( inte den från typ 70-80-talet utan den från 2010). Så känner inte direkt att jag vill slösa den fina tiden på att blogga, nej usch nej.

Men som sagt hela helgen har varit underbar och morgondagen kommer bli helt kanon. Jag älskar min man, han gör min dag helt enkelt. Vi har pratat en massa framtid och vi är helt överens om allt, det är vad vi båda vill. Jag har många lyckliga år framför mig, mitt liv är underbart.. Finns inget jag saknar och inte kunde jag ha de bättre har den nästan för bra. Man kan ju undra när det ska börja gå utför? men med daniel så kommer det aldrig att ske.

Jobbigt med svenskavundsjuka, usch å fy å blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0