5/1

Liten sammanfattning av min fina helg.

Lördag: Först åkte jag och Daniel hem till mig för lite påskmat, vilket för mig betyder köttbullar, prinskorv och potatis. Efter det åkte vi hem till Daniels mormor och morfar på påsklunch dock så åt vi inget eftersom vi precis ätit hos mig men vi umgicks iaf. Sedan framåt 17.00 åkte jag daniel och filli hem till deras farmor och farfar för en påskmiddag, det var mysigt. Där blev vi kvar hela kvällen. Det sjukaste var att jag som aldrig vinner på lotter vann på hela 2 stycken denna kväll. Jag vill även ge Filli en eloge för allt fint hon sa till mig under kvällen, det värmer verkligen att få höra så fina saker från en så fin tjej. När klockan började närma sig 24.00 så åkte vi hem till Daniels pappa och sov men först umgicks vi lite framför tvn. Sedan så kröp jag och Daniel under täcket och såg på shutter island tills vi slockanade.

Blev många påskägg för mig i år ett av min familj, ett av daniels mamma & Ove och ett av daniels pappa. Så en hel del godis har det blivit den här påsken dock så är mer än hälften kvar.

Söndag, blev en riktigt solig dag som ni kanske vet. Så jag och Daniel åkte ner till hamnen och satt där i solen lite. Sedan så åkte vi hem till mig spelade lite buzz med Kajsa och Karin. Efter det så åkte vi hem till Daniel och såg på film, halloween 2 hjälp säger jag bara usch. STRESSFILM!

Idag blir det en riktig mysdag för mig och Daniel vi ska som man säger gå i ide. Så hörs senare eller nått för nu ska jag ut på en doubi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0