3/4

Middagen hemma hos mig igår var lyckad. Massa god grekiskt buffé osv. När klockan började närma sig 12 åkte vi och hämtade daniels mamma och Ove som hade varit på festligheter dem med. Sedan så tog vi oss hem till Daniel och sov där.

Idag bjuder dagen först på att åka hem till mig och umgås lite. Sedan blir det att åka hem till Daniels farmor och farfar på påskmiddag, yeey. Dock så är jag inget fan av påskmat men man får helt enkelt påska på. 

Tack för alla fina komentarer förresten. Jag vet det redan men man blir ju less. 

Från och med nu så kommer inga kommentarer visas i bloggen för jag känner vad får ni ut att läsa dem? Nej juste ingenting. Kan ju hända att jag ändrar mig men just nu vill jag ha det så.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0