26/4

Har varken tid eller lust att blogga därför så blir det inte många inlägg. Men jag ska försöka blogga så ofta jag hinner.

Helgen har varit toppen och den bestod endast av en massa mys med min fina pojkvän. I lördags firade vi även 1år och jag kan inte förstå att tiden har gått så fort? Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt. Dagen och kvällen blev iaf helt suverän, vi mös och lagade mat. Inget onyttigt för mig men det gick bra iaf.

Och vad ska jag säga? Träningen går så jävla bra tränar varje dag. Har redan tappat en massa kg på vågen. Jag kan även säga att jag fullkomligt älskar mitt nya gym, trivs som fisken i vattnet. En personlig tränare är inte heller helt fel, tack för det. DET GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR BRA NU!!!!!

 http://www.hasslohuset.se/.

Nu blir det att laga min jätte roliga mat, tack å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0