15/4

Först jobb idag sedan så åkte jag till gymmet och där spenderade jag 1 och en halv timme. Det gick hur bra som helst och jag känner att det verkligen börjar ta sig!

Kollade lite boenden i London nu men har inte riktigt bestämt oss vilket vi ska välja men innan söndag så kommer vi ha bokat, can't wait!

Känner att mitt liv är på topp, men iof det har det ju varit nu ett jävla bra tag. Sen att jag och daniel firar 1 år inte denna lördag som kommer utan nästa gör ju saken 100 gånger bättre. Jag kan helt seriöst inte se mig utan honom, man kan ju undra hur det skulle gå? haha... Love you man.

Nu ska jag käka min goda gulasch soppa, mums tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0