14/3

Först blev det jobb idag och sedan åkte jag till gymmet direkt. Och OM det gick bra idag, vilka jävla krafter jag hade, det börjar fan ta sig alltså.

Efter det så åkte jag hem till Hanna och träffade chihuahua valpen, och fy fan säger jag bara. Den vägde inte ens ett kilo och den låg och sov i mitt knä hela tiden. Gud säger jag bara, hundar är det mysigaste som finns. Jag är nu ännu mer sugen på att köpa mig en valp! Men vi får helt enkelt se hur livet ser ut i höst.

Nu kom Daniel så nu blir det att se det nya avsnittet av 90210 som kom ut igår, wie!

Jag undrar även vart jackan jag beställde har tagit vägen stod ju att den skulle komma i veckan, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0