13/4

Kom hem för en liten stund sen och just nu sitter jag och kollar på tv med Kajsa. Hela min kropp är slut, men det stoppar mig inte. Snart kommer Daniel och då blir det en jävla massa mys till bland annat gossip girl för det kom ju ut ett nytt avsnitt inatt.  

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva faktiskt. Inget intressant iaf.

Helgen har jag inte heller något speciellt att berätta om förutom att de blev en riktig myshelg. Jag och Daniel låg hemma och såg på film och bara vilade upp oss.. Det var great! I söndags blev det dock en tripp till hälla med la familia, jag fick en ny cykel och såklart valde jag en svart. Tänkte att det var mest praktiskt nu när det är inne med mycket färger osv för det skulle aldrig falla mig in att låta kläderna och cykeln skära sig, usch nej. Det är ej fashion som sagt.
Jag fick även ett par nya converse och det fick bli ett par låga vita eftersom jag redan har höga. Jag ska även införskaffa mig ett par till men vi får helt enkelt se vilken modell och färg det blir.

Nu ska jag se på greys anatomy, tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0