12/4

Ligger i sängen nu lite halvt utslagen efter denna dag.

Nu är det iaf klart att jag börjar jobba heltid vecka 23, så blir jobb för mig hela sommaren. Och jag kunde inte vara gladare över det!  Semester kan man faktiskt ha någon annan gång.

Jag och Daniel ska även boka london resan nu i veckan. Det är dags för en ny resa nu tycker vi. Pratade med jobbet idag och det gick hur bra som helst. Så den 26 - 30 maj befinner vi oss i vackra London, wie! 

Det kommer bli en hel del resande för mig och Daniel 2010 om allt går som vi planerat.   

Resor:
London 26-30 maj.
Grekland slutet av augusti 2 veckor.
Sedan förmodligen New york i slutet av september eller början av oktober.

Låter som om resten av 2010 kommer bli great för mig och Daniel.

Daniel kommer ju inte hem förrän om några timmar så jag ska slå på en film, flickan från ovan.

GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0