30/11

Har börjat fått julkänslor nu trots att det inte är någon snö, jag älskar julen finns det någon mysigare högtid? knappast.

Sitter i Daniels rum och lyssnar på julmusik, jag vill ha jul nu nu. Den 22 dec bär det iaf av med familjen till Umeå där det ska firas jul. Det finns inget annat ställe  där jag får mer julkänsla än i UMeå och det är väl för att jag firat där så länge jag kan minnas förutom några år när vi var i Skåne hos farmor och farfar.  Så jag kan ju iaf se fram emot en vitjul för det är det alltid där och är det inte snö på julaftons morgon så snöar det, love it.

Idag ska jag iaf se på  ginchen me Daniel även om han inte vill, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0