27/11

Min födelsedag igår blev toppen, jag och Daniel tillbringade dagen med att gå på stan och sedan tog vi även en tripp till hälla. Fick en klocka av Daniel i present, fick den på eftermiddagen för att han ville att jag skulle följa med och välja så det blev en jag tyckte om. Jag älskar den och den kommer användas dagligen. Efter vi varit på hälla åkte vi hem till Daniel igen och sedan så åkte vi och vaccinerade oss mot svininfluensan så vi slipper den medtanke på att så många man känner har fått den nu, känner att det är lika bra att vara på den säkra sidan.  Efter vaccinationen åkte vi och åt på grekiska och vilka flashbacks vi fick från rhodos, av maten, musiken och intredningen, det blir en ny grekisk ö i sommar har vi bestämt. Resten av kvällen tillbringade vi hos Denise, sedan blev det ännu en tur denna gång till maxi. Sedan var det dags att åka hem till Daniel slå på lite avsnitt av bra serier som vi missat under kvällen bla mammas pojkar och paradise hotel, love it! Sedan somnade jag pga frossa och huvudvärk.

När jag och Daniel vaknade upp i morse hade vi feber så vi tog ett bad och sedan la vi oss igen är sjukt sur eftersom det blir fest ikväll.. men jag har festat med halsfluss så varför skulle lite feber vara i vägen? är helt slut men det där jävla vaccinet ska inte få förstöra min kväll, Daniel har ju faktiskt fest för mig ikväll och det är välplanerat så vi kan ju som inte skippa det.. Får ta det lite lugnt så blir det säkert bra..

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0