26/11

19 år nu, och känns ingen skillnad direkt, haha. Bara att jag är glad över mina fina presenter som jag fick i morse. Det jag fick som jag minns var en parfym EAU MEGA Viktor & Rolf, duntofflor, pengar, presentkort, mössa, solariumkort 10gr, sedan även en resa till london med boende mat osv, tack familjen. Ska dock spara resan till nästa år så jag och Daniel kan åka tillsammans. Vi kom på en fin idé idag också, att vi borde åka dit över alla hjärtansdag 2010, vore ju inte helt fel att få fira våran första alla hjärtans dag i London, vi lägger ribban högt för kommande år, haha!

Min födelsedag såg inte direkt ut som tidigare år eftersom min lillasyster ligger hemma med svinis, tycker rejält synd om henne, så det blir ingen middag hemma med familj och släkt ikväll, åker inte hem förrän hon är frisk, ska ju på backstreet boys om en vecka tänker ej bli sjuk. Så kvällen tillbringas med Daniel med restaurang och mys.

Nu ska vi åka ner och ta vaccin mot svinis och sedan blir det stan och kolla om man kan hitta något fint, sedan blir
det hälla och sedan mat.

Förresten roligaste presenten jag fick denna morgon var från Frasse och Lotus, haha.. en popcorn maskin.. Gillar´t:D

Things couldn´t be better than this.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis hjärtat du är bäst snyggast och vackrast :D

2009-11-26 @ 12:50:32
Postat av: signe

Du är bäst, tack för att du är min. :)

2009-11-26 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0