25/11

Imorgon är det ju som sagt min dag, och jag känner mig som ett litet barn igen, haha.. Minns när man bara gick och väntade på att det skulle bli just ens födelsedag. Nuförtiden gillar jag helt klart julen bättre, gemenskapen är som viktigare än presenterna. Alltså jag känner inget behov av att få något just nu jag har det jag behöver och kläder kan jag knappt köpa mer för det är fullt i garderoben, men kanske det kan ploppa ner en till parfym i min samling skulle ju göra att jag då har 8 stycken. Slänger upp en bild senare på min lilla samling.

Nu ska jag och Daniel åka och köpa en regnjacka till mig eftersom det ser ut att behövas i Sverige några månader framöver, och jag har hittat den perfekta jackan. Tack å hej


Kommentarer
Postat av: sanna

Ett STORT grattis till dig från oss kramar sanna crille gurran !

2009-11-26 @ 08:39:05
Postat av: signe

tack så mycket:D

2009-11-26 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0