24/11

Igår blev det alltså new moon, filmen var riktigt bra och jag tror inte det är många som inte håller med mig på den punkten. Till och med Daniel som inte gillade första filmen så speciellt mycket gillade denna, den var helt klart bättre.

Innan bion så träffade vi även på Hanna och Bawan som skulle se precis samma film, dem berättade lite om london och så snackade vi lite annan skit. Jag är avensjuk kan jag ju säga jag vill också åka bort till en storstad och shoppa gärnet nu. Men jag och Daniel har ju redan planer på att åka till london någon gång under jan-feb eller i mars vi får se min syster flyttar ju förmodligen dit så kanske tar och åker så vi kan hälsa på henne i samma veva. Jag och Hanna är iaf eniga på punkten att det bästa är att åka med sin pojkvän, man blir kärare än någonsin, man behöver inte känna något tvång att festa utan man kan gå ut och ha precis lika kul om inte roligare under än måltid än vad man har när man festar. Det rekomenderar jag iaf till alla par åk och res med er.

Mina och Daniels resplaner ser iaf ljusa ut, först blir det london, sedan har jag tvingat honom att åka till New york med mig eftersom jag vet att han kommer älska den staden precis som jag, sedan i början av 2011 thailand och sen sommaren 2010 blir det nog grekland eller något sånt mysigt place. Jag hoppas att dessa resor blir av iaf.

Just nu är jag inte sugen på en solsemester jag älskar vintern och julen skulle aldrig kunna fira jul i ett annat land speciellt inte i ett varmt land. Det enda andra landet än sverige som jag skulle kunna fira jul i är nog New york och då ska ju hela släkten vara med annars får det vara. Vintern är ju helt klart den mysigaste årstiden speciellt om man har någon att kramas med annars kan man gärna bo i ett varmt land året om. Men just när man har någon så är vintern perfekt, man slipper frysa, man kan ha snöbollskrig, man kan ligga inne hela dagen under täcket med 100 filmer och kramas osv. '

Nu ska jag och Daniel se film och äta lunch,
tack å hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0