24/11

Idag är det den 24 november och jag och Daniel firar därför 7 månader, tiden har gått fort minsann. Vi satt och pratade idag och båda sa att det känns som om vi känt varandra i evigheter, alltså vi har ju känt varandra längre än 7 månader men ja. En sak jag undrar över är hur mitt liv se ut nu utan Daniel? förmodligen ett riktigt supar liv, supa varje helg, skulle nog befinna mig på botten nu isf. Tack Daniel för att du kom in i mitt liv och räddade mig från den personen jag var förut. Jag vill inte ens tänka på att jag har varit en sån person jag är så glad för att du tar fram det bästa ur mig jag älskar dig.

Hämtade även ut mitt paket från H&M idag, är nöjd. Detta + två saker till Daniel ( duntofflor & t-shirt) som jag kände för att ge honom.. :)


Klänningen hade jag dock beställt i svart, snyggare tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0