23/11

Vaknade för en liten stund sen, gick ner och gav hundarna mat och sedan tog jag en dusch. Sitter nu och dunkar musik för att Daniel ska gå upp, men han lyckas sova ändå jag får helt enkelt höja volymen till max och se om det fungerar. Fast kan ju hända att man får en sur pojkvän resten av dagen isf, så jag vet inte det återstår att se.

Ikväll blir det bio med Daniel och Kajsa(min lillasyster) det kommer nog bli en riktigt bra kväll eftersom vi ska se new moon, och vad är bättre än twilight? finns inte mycket som överträffar de. Sedan blir det att åka hem till Daniels pappa och så sover vi där i natt, vi tar även med Nisse som jag saknat inatt.

Nej nu ska jag torka håret, byta från morgonrocken till dagenskläder som jag inte riktigt vet vad det blir än..  Tack å hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0