9/12

Blev inget inlägg igår men beror på att jag städade rummet, fixade i garderoben osv.. Nu har jag fått in de senaste tillskotten till garderoben iaf fick lov att lägga undan lite sommarkläder som man inte kommer använda på ett bra tag. Jag förstår inte hur det är möjligt att garderoben är full igen för rensade den nyss men är väl dags att göra det igen för jag blir galen över att det är så trångt.

Backstreet boys i fredags var grymt, alltså jag kan som inte förstå att jag äntligen sett dem. Det var en dröm när man var liten och nu har man gjort det 11 år försent eller vad det nu blir. Det var jätte bra iaf och jag tycker dem är sjukt bra live de söta små pojkarna. Det kändes iaf riktigt mysigt speciellt att jag var där med kusinen också medtanke på hur mycket vi älskade bsb när vi var små. Nej backstreet is back eller vad säger du Karin?! Hade förresten tänkt lägga upp en video men jag skippar nog det medtanke på våran sång och skrik i bakrunden skulle typ göra bort mig för all framtid, haha!

Lördag: Tog ett tidigt tåg hem från stockholm var hemma runt 10.00 och då blev det mys med världens bästa pojkvän, och sedan på eftermiddagen/kvällen så gick vi på kajsas dansuppvisning då hanna även följde med och om vi hade kul. Det är alltid kul att sitta och titta på sånt där speciellt när mini barnen kommer in dem är ju bara för söta dem lullar liksom omkring i sin egna lilla värld. Nej jag blev kär i en liten kines unge haha för söt!!



Bsb is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0