9/12

Kom nyss in från en ganska ruggig promenad med the dogs, vädret är inte på topp direkt. Helt jävla blött och lerigt överallt. Just nu skulle jag bara vilja ha riktigt kallt med massor av snö så det verkligen knarrar sådär fint under skorna. Om detta väder ska fortsätta så kan vi ju lika gärna skippa vintern för det är ändå helt värdelöst känns som en ovanligt lång höst.

I morgon så åker jag med daniels familj + några till, till sälen så då kommer man iaf få uppleva snön. Jag tycker det ska bli sjukt mysigt för har inte åkt skidor på ett tag, åkte alltid när jag var yngre men nu har jag inte följt med på några år. Så det ska bli kul och se om jag har mina skills från yngre dar kvar. Frågan är om man ska välja skidor eller bräda? Förr brukade jag värva mellan  bräda och skidor men är lite osäker nu så blir nog skidor för det är lättast.. hm?

Nu blir det duschen sedan kommer Daniel och plockar upp mig efter jobbet och då blir det att åka och handla lite saker inför i morgon. Vi ska förbi systemet, hälla, stan sedan hem och packa.. fy massor att göra så nå mer blogg blir det nog inte idag, får se vad tiden räcker till som sagt.

Snart är det jul, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0