28/12

Åkte precis igenom sala och betyder att jag snart får kliva ur bilen och äntligen är hemma. Då blir de att ta en dusch, och sedan åka hem till daniel för massa mys! Sitter just nu och lyssnar på en riktig signe och daniel låt, howie day - she says jag kan knappt bärga mig att äntligen få somna i dina armar, vakna i dina armar igen.. Jag har saknat min prins för mycket. Minns ett sms speciellt som jag fick av min prins, de var kvällen innan julafton han satt då och spelade bingolotto med sin familj på uppesittarkvällen, han skrev då, att han skulle vinna 1 miljon och åka till mig i umeå så vi kunde vara tillsammans.. I love you babe!

Kommentarer
Postat av: DANIEL

hih :D JAG ÄR EN RIKTIG LOVERBOY ;)älskar dig sötnos :D

2009-12-28 @ 20:59:39
URL: http://dannekunge.bäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0