25/12

Så var denna jul över..

Det blev en lyckad jul precis som jag hade trott, efter julmaten så öppnade vi julklapparna.. Det tog ca 3 timmar och jag förstår inte hur det alltid kan ta en sån tid.. Men det är nästan lite mysigt det också iaf enda tills föräldrarna börjar bli stressade för att tiden rinner iväg och dem vill hinna med lite till innan det är dags att sova. Julklapps utdelningen var iaf slut vid 24.00 och då gick Karin och Kajsa och la sig medtanke på att Karin skulle upp och jobba tidigt i morse, Kajsa var väl bara trött antar jag. Vi andra satt då uppe lite till och pratade, drack och hade det allmänt trevligt.

Jag är även mycket nöjd med mina julklappar också må jag säga, riktigt nöjd. Jag tror jag fick med allt på bilden nedanför men är inte riktigt säker. 'Tack familjen och släkten!

Nu ska jag ringa Daniel och prata lite, hörs sen!


En i <3 nyc tjocktröja samt en likadan t-shirt. Sedan en gama plattång, 3 presentkort på monki 300x3, hårprodukt för topparna, sen ett dust it pulver, en pippi tröja, stickade strumpor, parfym från Victorias secret, en till t-shirt(heidi klum), landet för länge sedan film, en sockerkaka form,  1000 kr, spikmatta, hårmassage grej. Jag är mer än nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0