24/12

Idag är det äntligen julafton, bordet är dukat, paketen ligger under granen, och mamma och sven håller på att förbereder i köket. Jag tror själv att den här julen kommer bli kanon, jag har det på känn. Jag menar det är sjukt mycket snö, man är med släkten och jag får fira jul i Umeå där jag faktiskt får mest julkänsla, medtanke på att vi nästan har firat här varje år förutom några.

Jag och Kajsa sitter och ser på holiday in handcuffs den går på nian, sedan blir det att ta en dusch och göra sig lite julfin. Det enda dåliga med denna jul är att jag inte har Daniel här, jag hade behövt dig älskling. Jag älskar dig och det vet du!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, hörs senare!

På väg till Umeå, dock tagen innifrån bilen så därför bilden är så dålig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0