24/12

Kalle är slut och nu väntar vi bara på att Anna och Erik ska komma hem från jobbet vilket dem gör klockan 17.00 och då blir det julbord. Jag är faktiskt hungrig denna jul brukar jag inte vara men det vänder väl säkert när man ser all mat det brukar bli så. Jag är inte heller något fan av julmat brukar mest bli köttbullar, prinskorv och potatis i år får jag även potatisgratäng så det är jag väl glad för.

Efter vi ätit julbord så blir det iaf julklappsöppning, det ska bli spännande eftersom jag inte önskat mig något speciellt i år. Känner att jag har det jag behöver, så jag vet inte vad som kommer finnas i mina paket, med det återstår väl att se. Nu ska jag ner och fortsätta umgås, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0