23|12

Dan före dan känns otroligt bra att det är jul i morgon. Jag fullkomligt älskar julen, och känns bra att vara här i Umeå. Massa snö och kyla men det är väl så julen ska se ut? Idag har vi sett Sunes jul och snart ska Kajsa visa sin dvd från dansuppvisningen, eftersom alla tjejer i min släkt är dansare.
Bilfärden igår var allt annat än rolig, jag och Kajsa kolla film och sedan sov jag typ mer än halva resan. Jag hatar att åka bil långt speciellt när man ska åka långt.
Förlåt men jag kan inte låta bli att vara irriterad, jag förstår inte och jag har aldrig förstått? Vad är det som är så speciellt? Nej jag förstår inte.. Men en sak vet jag och det är att i feel pity for you.
Nu ska jag se film och sedan fixa det sista inför julen jag är hyper nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0