23/12

Denna dag har det inte gjorts mycket, den har mest spenderats framför tvn. Men det är inte helt fel det heller om man säger så. Nu är klockan 23.05 och jag tänkte gå och lägga mig, tro det eller ej men det är sant. Jag ser mycket fram emot morgondagen eftersom julafton helt klart är den bästa dagen på hela året, finns knappast något som slår en vit och svensk julafton.

Én sak som är minus är iaf att jag saknar min älskade Daniel men det är väl bara att acceptera läget. Vi pratar ju med varandra i stort sätt hela dagarna så det får väl duga tills vi ses på måndag. Jag har dock ingen aning om vad jag ska köpa till honom i julklapp eftersom jag tänkte göra det här. Vi har bestämt att vi ska ge varandra julklapparna när jag kommer hem och ha våran egna lilla julafton i efterhand, men visst fungerar det också! Nyår kan det hända att vi spenderar i stockholm men inte helt bestämt än vi ska göra det vi känner för sen får vi se om det blir bara han och jag på ett fint hotell eller om det blir fest med våra nära och kära.


Nej nu ropar sängen, hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: daniel

Jaaa längtar tills du kommer hem älskling, vill pussa dig & krama dig nu, DU ÄR BÄST<3 äslkar dig så mkt!! // Din kille 60 mil bort :(

2009-12-23 @ 23:46:01
URL: http://Danneärbästabloggen.kungkuuuk.omc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0