22/12

Bara 2 dagar kvar till julafton och om en timme drar jag till Umeå. Inatt sov jag hos daniel, vi har nu sagt hejdå han släppte nyss av mig och ja det känns ju. Vi som träffas varje dag annars och nu inte ses på hela 6 dagar ja det kommer märkas om man säger så. Vi sitter ju som ihop är vana att göra allt tillsammans men det är väl bara att göra det bästa av situationen inte direkt så att jag inte kommer ha trevligt med släkten. Nisse har jag pussat så mycket på inatt så det räcker i 6 dagar framåt han tycker nog att jag är en dryg jävel just nu som jag har jagat och hållt fast honom. Men han kommer förstå nu när jag är borta, haha.

Nu ska jag packa ner det sista och jag har som alltid annars den största väskan, men jag gillart! Jag och Daniel lämnade även lite julklappar till varandras familjer igår. Nu har jag bråttom ska hinna med att duscha också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0