2/12

Vissa människor är ju bara FÖR pinsamma? jag vet inte vad jag ska säga.. men du kan som sagt inte gjort mycket i livet..

Dagen har spenderats med Daniel, vi vakna runt 14.00 och då blev det film och sedan lyssna vi lite på julsånger. När Filli kom hem från skolan hoppa vi in i duschen och sedan åkte vi 3 ner på stan, det blev sedan även en liten tripp till hälla. Jag tänkte ju köpa julklappar men jag vet som inte vad jag ska köpa än men lite ideér har jag ju trots allt. Det enda jag inhandlade idag var ett solpuder, jag är så otroligt trött på alla klädaffärer för det finns absolut INGET som jag vill ha, som jag behöver som stillar mitt shoppingbegär lite.

NU håller jag på och färgar ljusa slingo i fillis hår och det kommer blev sjukt snyggt iaf vad jag tror. Hon kommer väl döda mig om det blir fult haha.. hjälp!
 


Rhodos 09, best trip ever.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0