19/12

Min blogg har dött ut jag vet, men jag ska försöka bättra mig nu. Veckan har inte sett så speciell ut, i måndags var jag och Daniel i tuna park och handlade lite kläder, och efter det åkte vi tillbaka till vässan för att kolla om det fanns något här som eskiltuna inte hade och visst gjorde de väl det så det blev några fler kassar då. (Bilder på inköpen kommer när jag lyckas hitta min kamera)

Resten av veckan har jag spenderat med Daniel och vi har gjort lite olika saker som stan, sett massa criminal minds sedan även sett nya wallander filmen.

Igår var jag även med när Daniel köpte ny jacka, en svart fjällis. Jag gillar'n han passar bra i den.. Jag däremot vill också införskaffa mig en ny vinterjacka för är trött på goose har haft 3 olika nu och jag spyr på dem. Men vi får se hur ekonomin ser ut efter mellandagsrean då kanske jag tar och köper mig en liten jacka!

Nu ska jag, Daniel och Filli bege oss ner mot stan om en liten stund.. Sedan åker jag och Daniel hem och gör det vi är bäst på ja juste, MYSA!

Imorgon flyttar ju även syrran hem från New york och det ska bli så kul att få träffa henne hon flyger hem idag så vi ses i morgon kväll, cant wait to see her pretty face!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0